Insider: Mimo popularności i wysokich ocen, Hi-Fi Rush okazało się komercyjną porażką. Microsoft niezadowolony z wyników sprzedaży

W najnowszym wydaniu podcastu Game Mess Decides, znany dziennikarz i insider Jeff Grubb ujawnia ciekawe szczegóły dotyczące Hi-Fi Rush.

Co wiadomo.

Według Grubba, mimo dużego zainteresowania Hi-Fi Rush wśród graczy i świetnych recenzji krytyków, Microsoft nie jest zadowolony ze sprzedaży gry rytmiczno-akcyjnej.

Powodem tego są dwa błędne założenia:

1. brak jakiejkolwiek kampanii marketingowej. Gra została wydana niespodziewanie w momencie jej zapowiedzi. Była spektakularna, ale mało skuteczna.
2. Hi-Fi Rush było dostępne w katalogu Game Pass od pierwszego dnia, więc nie było żadnej zachęty dla graczy do zakupu gry.

Połączenie tych czynników sprawiło, że Hi-Fi Rush jest grą wysoko ocenioną, ale nieudaną finansowo. I trudno winić za to twórców, bo sama gra wypadła świetnie, ale decyzje wydawcy okazały się nietrafione.

Grubb wspomniał, że Microsoft jest ogólnie niezadowolony z ostatnich wyników działu Xbox. Do czego to doprowadzi, to się jeszcze okaże.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();