Szef marketingu Xboxa Aaron Greenberg zaprzeczył, że Hi-Fi RUSH jest komercyjną porażką. Twierdzi, że Microsoft jest zadowolony z wyników Tango Gameworks

Nie prędzej niż społeczność graczy omówiła twierdzenie Jeffa Grubba, że rytmiczna gra akcji Hi-Fi Rush jest komercyjną porażką, niż pojawiło się obalenie.

Co wiadomo

Odpowiedzi Grubbowi udzielił osobiście Aaron Greenberg, wiceprezes ds. marketingu działu gier Microsoftu.

Stwierdził on, że Hi-Fi Rush odniosło sukces we wszystkich kluczowych parametrach gry. Microsoft jest zadowolony nie tylko z wyników Hi-Fi Rush, ale także z pracy Tango Gameworks i całego działu Xbox.

Ze swojej strony Grubb zatweetował, że jego słowa były nieco pochopne. Przeprosił albo próbował zmienić temat, ale stoi przy tym, że "gra nie przyniosła pożądanych dochodów".

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();