Szef marketingu Xboxa Aaron Greenberg zaprzeczył, że Hi-Fi RUSH jest komercyjną porażką. Twierdzi, że Microsoft jest zadowolony z wyników Tango Gameworks
Nie prędzej niż społeczność graczy omówiła twierdzenie Jeffa Grubba, że rytmiczna gra akcji Hi-Fi Rush jest komercyjną porażką, niż pojawiło się obalenie.
Co wiadomo
Odpowiedzi Grubbowi udzielił osobiście Aaron Greenberg, wiceprezes ds. marketingu działu gier Microsoftu.
Stwierdził on, że Hi-Fi Rush odniosło sukces we wszystkich kluczowych parametrach gry. Microsoft jest zadowolony nie tylko z wyników Hi-Fi Rush, ale także z pracy Tango Gameworks i całego działu Xbox.
Hi-Fi RUSH było przełomowym hitem dla nas i naszych graczy we wszystkich kluczowych pomiarach i oczekiwaniach. Nie moglibyśmy być bardziej zadowoleni z tego, co zespół Tango Gameworks dostarczył w tym niespodziewanym wydaniu.
- Aaron Greenberg ????????♂️????U (@aarongreenberg) 21 kwietnia 2023
Ze swojej strony Grubb zatweetował, że jego słowa były nieco pochopne. Przeprosił albo próbował zmienić temat, ale stoi przy tym, że "gra nie przyniosła pożądanych dochodów".