Pecetowa wersja strzelanki Returnal otrzyma wsparcie dla DLSS 3. A poprzednia wersja technologii zostanie zaimplementowana w trzech kolejnych grach

Nvidia kontynuuje wprowadzanie swoich najnowocześniejszych technologii do gier.

Co już wiadomo

Oficjalna strona Nvidii ujawniła, że opcja DLSS 3 stanie się dostępna w pecetowej wersji strzelanki roguelike Returnal. Pozwoli ona znacząco zwiększyć liczbę klatek na sekundę, ale z technologii będą mogli skorzystać jedynie posiadacze topowych kart graficznych z serii Nvidia GeForce RTX 40.

DLSS 2 pojawi się w trzech kolejnych grach. Wsparcie dla technologii zostanie wprowadzone w Monster Energy Supercross - The Official Videogame 6, rytmicznej grze akcji Gun Jam oraz fabularnej grze akcji Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin.

Technologia DLSS udowodniła już swoją wartość. Deweloperzy starają się dodawać jej obsługę w swoich nowych projektach, np. The Lord of the Rings: Gollum będzie miał w wydaniu DLSS 2 i DLSS 3. Najnowszą wersję technologii można ocenić w grze akcji o zombie Dying Light 2: Stay Human oraz Cyberpunk 2077 .

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();