Lumen, Niagara, HDR, DLSS, XeSS i inne zaawansowane technologie: twórcy Layers of Fear prezentują niesamowite możliwości techniczne gry grozy

Deweloperzy z polskiego studia Bloober Team opublikowali materiał wideo dotyczący możliwości technicznych reimaginacji i remake'u Layers of Fear.

Projektanci gry ujawnili, że gra wykorzystuje wszystkie najbardziej zaawansowane technologie, które są dostępne na silniku Unreal Engine 5, w tym zaawansowany system oświetlenia Lumen, system wyświetlania drobnych cząsteczek Niagara, ray tracing HDR, rozdzielczość 4K, DLSS, XeSS i pewne zaawansowane oprogramowanie do kontroli zdarzeń w grze.

Layers of Fear 2023 będzie zawierać zawartość z dwóch części gry o tej samej nazwie oraz dodatki, które powiążą ze sobą zupełnie nowe wydarzenia i postacie.

Gra grozy może być jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier naszych czasów i z pewnością będzie miała wysokie wymagania systemowe. Fani horrorów zostaną potraktowani zaktualizowanym i ulepszonym doświadczeniem immersyjnym w świecie roztargnionych artystów.

Kiedy można się spodziewać

Twórcy zapowiadają czerwcową premierę Layers of Fear na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();