Rozpoczęła się reanimacja wampirów. Arkane Studios wypuszcza pierwszą łatkę dla Redfall tydzień po nieudanej premierze gry

Autor: Anton Kratiuk | 09.05.2023, 12:48
Rozpoczęła się reanimacja wampirów. Arkane Studios wypuszcza pierwszą łatkę dla Redfall tydzień po nieudanej premierze gry

Premiera kooperacyjnej strzelanki Redfall okazała się kompletną porażką dla Arkane, Bethesdy i Microsoftu oraz ciosem dla reputacji Phila Spencera.

Twórcy zabrali się za ratowanie swojej gry i wypuścili pierwszą aktualizację.

Co wiadomo

Po pierwsze, Arkane Studios zajęło się trzema krytycznymi błędami:

  • naprawiono nieskończony ekran ładowania, wynikający z pauzowania i wznawiania rozgrywki podczas szybkiego przewijania do przodu;
  • naprawiono błąd zapisu systemowego, wynikający ze wstrzymywania i wznawiania rozgrywki;
  • zaktualizowano algorytm serwera, aby poprawić łączność z graczami.

Twórcy nie dodali do gry trybu 60 FPS, ani nie usunęli konieczności stałego połączenia z internetem podczas rozgrywki dla jednego gracza i nic nie wskazuje jeszcze na to, że te życzenia graczy zostaną zaimplementowane.

Pierwszy patch zajmuje od 1,4 GB do 4,6 GB, w zależności od platformy.

Ciekawe, czy dzięki łatkom twórcy będą w stanie w jakikolwiek sposób uratować Redfall.

Źródło: Bethesda