Rozpoczęła się reanimacja wampirów. Arkane Studios wypuszcza pierwszą łatkę dla Redfall tydzień po nieudanej premierze gry
Autor: Anton Kratiuk | 09.05.2023, 12:48
![Rozpoczęła się reanimacja wampirów. Arkane Studios wypuszcza pierwszą łatkę dla Redfall tydzień po nieudanej premierze gry Rozpoczęła się reanimacja wampirów. Arkane Studios wypuszcza pierwszą łatkę dla Redfall tydzień po nieudanej premierze gry](/media/uploads/wccfredfall1.jpg)
Premiera kooperacyjnej strzelanki Redfall okazała się kompletną porażką dla Arkane, Bethesdy i Microsoftu oraz ciosem dla reputacji Phila Spencera.
Twórcy zabrali się za ratowanie swojej gry i wypuścili pierwszą aktualizację.
Co wiadomo
Po pierwsze, Arkane Studios zajęło się trzema krytycznymi błędami:
- naprawiono nieskończony ekran ładowania, wynikający z pauzowania i wznawiania rozgrywki podczas szybkiego przewijania do przodu;
- naprawiono błąd zapisu systemowego, wynikający ze wstrzymywania i wznawiania rozgrywki;
- zaktualizowano algorytm serwera, aby poprawić łączność z graczami.
Twórcy nie dodali do gry trybu 60 FPS, ani nie usunęli konieczności stałego połączenia z internetem podczas rozgrywki dla jednego gracza i nic nie wskazuje jeszcze na to, że te życzenia graczy zostaną zaimplementowane.
Pierwszy patch zajmuje od 1,4 GB do 4,6 GB, w zależności od platformy.
Ciekawe, czy dzięki łatkom twórcy będą w stanie w jakikolwiek sposób uratować Redfall.
Źródło: Bethesda