Rozpoczęła się reanimacja wampirów. Arkane Studios wypuszcza pierwszą łatkę dla Redfall tydzień po nieudanej premierze gry
Autor: Anton Kratiuk | 09.05.2023, 12:48
Premiera kooperacyjnej strzelanki Redfall okazała się kompletną porażką dla Arkane, Bethesdy i Microsoftu oraz ciosem dla reputacji Phila Spencera.
Twórcy zabrali się za ratowanie swojej gry i wypuścili pierwszą aktualizację.
Co wiadomo
Po pierwsze, Arkane Studios zajęło się trzema krytycznymi błędami:
- naprawiono nieskończony ekran ładowania, wynikający z pauzowania i wznawiania rozgrywki podczas szybkiego przewijania do przodu;
- naprawiono błąd zapisu systemowego, wynikający ze wstrzymywania i wznawiania rozgrywki;
- zaktualizowano algorytm serwera, aby poprawić łączność z graczami.
Twórcy nie dodali do gry trybu 60 FPS, ani nie usunęli konieczności stałego połączenia z internetem podczas rozgrywki dla jednego gracza i nic nie wskazuje jeszcze na to, że te życzenia graczy zostaną zaimplementowane.
Pierwszy patch zajmuje od 1,4 GB do 4,6 GB, w zależności od platformy.
Ciekawe, czy dzięki łatkom twórcy będą w stanie w jakikolwiek sposób uratować Redfall.
Źródło: Bethesda