Rozpoczęła się reanimacja wampirów. Arkane Studios wypuszcza pierwszą łatkę dla Redfall tydzień po nieudanej premierze gry

Premiera kooperacyjnej strzelanki Redfall okazała się kompletną porażką dla Arkane, Bethesdy i Microsoftu oraz ciosem dla reputacji Phila Spencera.

Twórcy zabrali się za ratowanie swojej gry i wypuścili pierwszą aktualizację.

Co wiadomo

Po pierwsze, Arkane Studios zajęło się trzema krytycznymi błędami:

  • naprawiono nieskończony ekran ładowania, wynikający z pauzowania i wznawiania rozgrywki podczas szybkiego przewijania do przodu;
  • naprawiono błąd zapisu systemowego, wynikający ze wstrzymywania i wznawiania rozgrywki;
  • zaktualizowano algorytm serwera, aby poprawić łączność z graczami.

Twórcy nie dodali do gry trybu 60 FPS, ani nie usunęli konieczności stałego połączenia z internetem podczas rozgrywki dla jednego gracza i nic nie wskazuje jeszcze na to, że te życzenia graczy zostaną zaimplementowane.

Pierwszy patch zajmuje od 1,4 GB do 4,6 GB, w zależności od platformy.

Ciekawe, czy dzięki łatkom twórcy będą w stanie w jakikolwiek sposób uratować Redfall.

Źródło: Bethesda

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();