World of Warcraft: Classic otrzyma oficjalne serwery z trybem Hardcore

World of Warcraft: Classic otrzyma oficjalne serwery z trybem Hardcore

Zaledwie dwa miesiące po pojawieniu się pierwszych plotek, okazało się, że World of Warcraft Classic otrzyma oficjalne serwery z trybem Hardcore. Jak sama nazwa wskazuje, cechą charakterystyczną tego trybu jest jego ekstremalna trudność - niemożność odrodzenia się w żadnych okolicznościach. Gracz ma jedno życie, a w przypadku śmierci będzie musiał rozpocząć grę nową postacią.

Nowa funkcja została ogłoszona za pośrednictwem konta World of Warcraft na Twitterze. "Duchowi uzdrowiciele są gotowi" - napisano. Ale na co są gotowi? Nie jest to jasne...

Szczegóły nie zostały jeszcze w pełni ujawnione, ale mamy pewien pomysł. Wiadomo, że gracze będą mieli tylko jedno życie, a śmierć będzie nieodwracalna - nie będzie można zmartwychwstać bez względu na okoliczności. Po śmierci będzie można jednak powrócić jako duch, by przekazać przywództwo w gildii lub skontaktować się ze znajomymi. Serwery Hardcore będą zupełnie nowe, stworzone specjalnie dla tej koncepcji, a nie konwersje starych serwerów.

Kolejną ekscytującą nowością jest wprowadzenie nowej wersji funkcji "Pojedynek" o nazwie "/makgora", która pozwoli ci walczyć na śmierć i życie. Prawdziwą, dosłowną śmierć, a nie tylko porażkę w pojedynku. Teraz, gdy wygrasz pojedynek, twój przeciwnik będzie naprawdę martwy. Walka o kluczowe terytoria stanie się jeszcze bardziej ekscytująca, gdy będziesz walczył na krawędzi życia i śmierci.

Źródło: PC Gamer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();