Zwiastun zapowiadający strzelankę Bungie Marathon to najpopularniejszy film z PlayStation Showcase
PlayStation Showcase przyniosło wiele interesujących informacji od różnych deweloperów.
Spodziewano się, że graczy najbardziej zainteresuje zwiastun rozgrywki z Marvel's Spider-Man 2 od Insomniac Games. Okazuje się jednak, że tak nie jest.
Co wiadomo
Bloger i analityk Benji-Sales podliczył liczbę wyświetleń filmów z PlayStation Showcase w ciągu pierwszych 24 godzin po ich opublikowaniu w serwisie YouTube. Odkrył, że Marathon, strzelanka sci-fi PvP z Destiny, spotkała się z największym zainteresowaniem publiczności. Z drugiej strony Marvel's Spider-Man 2 znalazł się dopiero na drugim miejscu.
Najczęściej oglądanymi filmami według Benji-Sales były:
Marathon - ponad 13 mln wyświetleń; Marvel's Spider-Man 2 - ponad 12,2 mln wyświetleń; Assassin's Creed Mirage - ponad 3 mln wyświetleń; remake Metal Gear Solid 3 - ponad 2,8 mln wyświetleń; Destiny 2 The Final Shape - ponad 2,3 mln wyświetleń; Five Nights at Freddy's: Help Wanted 2 - ponad 1,6 mln wyświetleń; Dragon's Dogma 2 - ponad 1,5 mln wyświetleń.
- Benji-Sales (@BenjiSales) 25 maja 2023 r.
Najczęściej oglądane zwiastuny PlayStation Showcase na YouTube w ciągu 24 godzin - Marathon - 13 mln+ - Spider-Man 2 Gameplay - 12,2 mln+ - Assassins Creed Mirage - 3 mln+ - Metal Gear Solid 3 Remake - 2.
8m+ - Destiny 2 The Final Shape - 2.3m+ - FNAF Help Wanted 2 - 1.6m+ - Dragon's Dogma 2 - 1.5m+pic.twitter.com/8Sum6KK8ok
Źródło: Twitter