Problemów nie dało się uniknąć: deweloper Civilisation, Firaxis, zwalnia 30 pracowników

Problemów nie dało się uniknąć: deweloper Civilisation, Firaxis, zwalnia 30 pracowników

Firaxis, studio deweloperskie stojące za Civilisation i XCOM, przeprowadziło serię zwolnień, w wyniku których pracę straciło około 30 pracowników. Robi to, aby "wyostrzyć koncentrację, zwiększyć wydajność i dostosować nasze talenty do ich najwyższych priorytetów".

Jak to zwykle bywa w takich przypadkach, Firaxis nie obwinia nikogo konkretnego za zwolnienia, ale nietrudno zauważyć, że głównym powodem jest potrzeba optymalizacji kosztów w związku z porażką Marvel's Midnight Sun i odejściem jednego z kreatywnych liderów, Jake'a Solomona, który był odpowiedzialny za projekt.

Firaxis chce więc zebrać siły po niezrównanej (ale odpowiednio) produktywności w trakcie prac nad MMS, choć poinformowano również, że kontynuuje rozwój projektów, "które spotkały się z uznaniem krytyków", co zapewne jest aluzją do nowej Cywilizacji.

Źródło: PC Gamer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();