Problemów nie dało się uniknąć: deweloper Civilisation, Firaxis, zwalnia 30 pracowników
Firaxis, studio deweloperskie stojące za Civilisation i XCOM, przeprowadziło serię zwolnień, w wyniku których pracę straciło około 30 pracowników. Robi to, aby "wyostrzyć koncentrację, zwiększyć wydajność i dostosować nasze talenty do ich najwyższych priorytetów".
Jak to zwykle bywa w takich przypadkach, Firaxis nie obwinia nikogo konkretnego za zwolnienia, ale nietrudno zauważyć, że głównym powodem jest potrzeba optymalizacji kosztów w związku z porażką Marvel's Midnight Sun i odejściem jednego z kreatywnych liderów, Jake'a Solomona, który był odpowiedzialny za projekt.
Firaxis chce więc zebrać siły po niezrównanej (ale odpowiednio) produktywności w trakcie prac nad MMS, choć poinformowano również, że kontynuuje rozwój projektów, "które spotkały się z uznaniem krytyków", co zapewne jest aluzją do nowej Cywilizacji.
Źródło: PC Gamer