"Z grami w chmurze jest wiele problemów" - ostrzega CEO Sony, Kenichiro Yoshida

"Z grami w chmurze jest wiele problemów" - ostrzega CEO Sony, Kenichiro Yoshida

W wywiadzie dla Financial Times, Kenichiro Yoshida, CEO Sony, ostrzegł, że wciąż istnieje wiele problemów z grami w chmurze i nazwał tę technologię "bardzo trudną".

Co wiadomo

Yoshida powiedział, że Sony planuje wykorzystać różne podejścia do strumieniowania gier PlayStation przez Internet w przyszłości:

"Myślę, że cloud gaming to świetny model biznesowy, ale z technicznego punktu widzenia wiąże się on ze znacznymi wyzwaniami", powiedział Yoshida, zauważając opóźnienia występujące podczas przesyłania sygnału z kontrolera do ekranu jako największy problem, "więc mamy wyzwania związane z cloud gamingiem, ale jesteśmy zobowiązani do ich przezwyciężenia".

Ponadto Yoshida podkreślił, że zmienna popularność gier w ciągu dnia również stwarza trudności finansowe. Przykładowo, duża liczba graczy loguje się po zakończeniu dnia pracy, co jest nieefektywne z finansowego punktu widzenia, a ogromne obciążenie może prowadzić do problemów z wydajnością.

Określił takie okresy mianem "dark time" i zauważył: "Ciemny czas był wyzwaniem zarówno dla Microsoftu, jak i Google, ale udało nam się wykorzystać te 'ciemne godziny' do rozwoju sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego".

Źródło: VGC

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();