Twórcy zapowiadają szereg nowej zawartości i dodatków do bajgla Dead Cells

Twórcy zapowiadają szereg nowej zawartości i dodatków do bajgla Dead Cells

Deweloperzy Dead Cells ogłosili plany dalszego wsparcia zawartości gry. Niedawno gra osiągnęła kamień milowy w postaci 10 milionów sprzedanych kopii, o czym poinformowały Motion Twin i Evil Empire.

Co wiadomo

Dead Cells otrzymało już ponad 30 darmowych aktualizacji i cztery płatne dodatki, w tym Dead Cells: Return to Castlevania, crossover ze słynną franczyzą Konami.

"Po sukcesie Dead Cells: Return to Castlevania, Evil Empire bada sposoby na ewolucję całej gry" - poinformowała w poniedziałek firma. "Dzięki wieloletnim udanym aktualizacjom i dodatkom, odkąd Evil Empire przejęło Dead Cells w 2019 roku, studio pracuje z wykorzystaniem sprawdzonej metodologii, aby eksperymentować z pomysłami na przyszłe aktualizacje i nowe sposoby na zadowolenie fanów jednego z ich ulubionych bajgli".

Wraz z ogłoszeniem, dyrektor generalny Evil Empire Steve Filby powiedział GamesIndustry.biz, że studio ma zaplanowaną mapę drogową zawartości co najmniej do końca 2024 roku. Powiedział również, że firma pracuje nad dwiema nowymi grami opartymi na nieaktywnym istniejącym IP, podczas gdy Motion Twin koncentruje się na oryginalnym IP. Pierwsza gra zostanie wydana w ramach wczesnego dostępu w 2024 roku, a druga jest zaplanowana na 2025 rok.

Dead Cells został wydany 17 maja 2017 roku i był stopniowo udostępniany na wszystkich popularnych platformach, w tym Xbox One, Xbox Series, PlaStation 4, Nintendo Switch, PC, Linux, MacOS, Android i iOS, a także jest dostępny w Game Pass.

Źródło: VGC

Pinterest stawia na sztuczną inteligencję typu open source, aby optymalizować koszty i zwiększać efektywność

Pinterest stawia na sztuczną inteligencję typu open source, aby optymalizować koszty i zwiększać efektywność
Platforma do wyszukiwania wizualnego. Źródło: Pinterest

Dyrektor generalny Pinterest Bill Ready poinformował, że firma aktywnie wykorzystuje modele sztucznej inteligencji typu open source do zadań wizualnych.

Co wiadomo

Pinterest stosuje AI do personalizowanych rekomendacji, wyszukiwania multimodalnego, reklamy celowanej, a także do nowej funkcji Pinterest Assistant. Według Ready'ego, dostosowane modele open source zapewniają "zmniejszenie kosztów" w porównaniu do wiodących modeli komercyjnych.

Na tle tego firma prognozuje przychód za czwarty kwartał w zakresie 5,694-5,826 mld PLN (1,31–1,34 mld USD), podczas gdy średnia prognoza analityków wynosiła 5,826 mld PLN (1,34 mld USD). Powodem słabszych oczekiwań nazwano cła wprowadzone przez prezydenta Donalda Trumpa, które wpłynęły na kategorię produktów do domu. Po ogłoszeniu prognozy akcje firmy spadły o ponad 21%.

Ready wyjaśnił, że Pinterest rozważa możliwość wprowadzenia agentycznego handlu - gdy sztuczna inteligencja samodzielnie działa w imieniu użytkownika, na przykład znajduje i zamawia towary, które mogą go zainteresować. Teraz platforma już oferuje "szybki zakup" poprzez partnerstwo z Amazon: użytkownicy mogą klikać na produkty, znalezione przez Pinterest, i przechodzić do zakupu. Jednak firma bada, czy użytkownicy są gotowi powierzyć AI w pełni zautomatyzowane podejmowanie takich decyzji.

Również Pinterest wprowadza spersonalizowane tablice, które są tworzone za pomocą sztucznej inteligencji - bierze pod uwagę zarówno działania użytkownika na platformie (jego zapisane treści, kolekcje, polubienia), jak i wybory ekspertów. Ponadto, nowy Pinterest Assistant analizuje gusta użytkownika i udziela porad czy rekomendacji na podstawie jego aktywności i stylu.

Źródło: Pinterest