Halo Infinite doczeka się zmian w systemie progresji wraz z premierą Sezonu 4
Sezon 4 Halo Infinite, oprócz nowej zawartości, przyniesie graczom nowy system progresji. Zgodnie z najnowszym wpisem na blogu na oficjalnej stronie Halo Waypoint, począwszy od 20 czerwca (kiedy to zostanie wydany sezon 4), gracze będą mogli korzystać z nowej rangi kariery, sposobu na śledzenie swoich postępów we wszystkich trybach gry. System rang kariery będzie przypominał progresję w Halo: Reach i Halo: The Master Chief Collection, ze wskazaniem, że jest najbardziej podobny do tej drugiej gry.
"Aby awansować w nowych rangach, wystarczy grać" - powiedział John Junyszek, starszy menedżer ds. społeczności, we wpisie na blogu - "Niezależnie od tego, czy grasz w swój ulubiony tryb sam, czy w drużynie ze znajomymi, każda rozegrana gra przeniesie Cię dalej. Ponadto, Ranking Kariery wykorzystuje osobiste postępy oparte na wynikach uzyskanych w poszczególnych grach. Im lepiej grasz, tym szybciej awansujesz".
Grafika progresji pokazuje graczy zaczynających jako rekrut i przechodzących przez sześć różnych "poziomów" - Brązowy, Srebrny, Złoty, Platynowy, Diamentowy i Onyksowy - przed osiągnięciem ostatniej rangi, Bohatera. Każdy poziom składa się z "rang" w stylu wojskowym, które są podzielone na mniejsze stopnie.
Rangi graczy będą wyświetlane po zalogowaniu się do meczu, w profilach graczy i w raportach meczowych po zakończeniu gry.
Źródło: VGC