Pierwsza duża łatka do remake'u System Shock naprawia szereg błędów i usprawnia elementy rozgrywki

Deweloperzy z Nightdive Studios opublikowali pierwszy duży patch do remake'u System Shock.

Gra została wydana 30 maja i spotkała się z ciepłym przyjęciem graczy, ale mimo to nie obyło się bez drobnych problemów technicznych, które projektanci gry pospieszyli naprawić.

Co wiadomo

Aktualizacja ma na celu naprawienie błędów, poprawienie balansu rozgrywki i usunięcie szeregu usterek. Przykładowo, gra nie zawiesza się już po wyjściu z cyberprzestrzeni i aktywacji wirtualnych szachów.

Model fizyczny System Shock został ulepszony i teraz niektóre obiekty, takie jak rzucane granaty, zachowują się bardziej realistycznie w przestrzeni.

Pełną listę zmian można znaleźć na stronie Steam gry.

Źródło: Steam

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();