Todd Howard powiedział, że podczas tworzenia Starfield zainspirował się Red Dead Redemption 2, aby stworzyć żywy świat gry
Todd Howard, dyrektor ds. gier w Bethesda, rozmawiał z IGN o grze, którą inspirował się podczas tworzenia długo oczekiwanego Starfield.
Co wiemy.
Howard wspomniał o Red Dead Redemption 2, ponieważ autorzy Starfield chcieli stworzyć grę, która zanurzyłaby graczy w ich świecie, który wydaje się być realny i przypomina "western fantasy", gdzie gracze mogą przeżywać przygody zarówno na eksploracyjnej planecie, jak i w miejscach, w których nic się nie dzieje. Todd przypomniał także o innych grach Bethesdy: Elder Scrolls i Fallout. One również zainspirowały go podczas tworzenia, ale do stworzenia pewnych mechanik. Wszystkie te gry sprawiają, że Howard czuje, że jest zakorzeniony w rzeczywistości uniwersum gry, a wszystko inne wydaje się znikać. Dokładnie tak jest w przypadku Elder Scrolls, Fallout i RDR 2 (zwłaszcza tego ostatniego), gdzie ma się wrażenie, że świat gry naprawdę żyje, a nie został stworzony przez ludzi.
Dla tych, którzy nie wiedzą
Starfield to gra fabularna osadzona w kosmosie, w której gracze wyruszą w epicką podróż, aby odpowiedzieć na największą tajemnicę ludzkości. Historia rozpoczyna się w 2330 roku. Ludzkość wyszła poza nasz Układ Słoneczny, osiedlając się na nowych planetach i żyjąc jako kosmiczni ludzie. Zaczynając od skromnej pozycji górnika kosmicznego, dołączysz do Constellation, ostatniej grupy badaczy kosmosu poszukujących rzadkich artefaktów w całej galaktyce, a następnie rozpoczniesz długą eksplorację wszystkiego, co możliwe.
Kiedy się spodziewać
Starfield ukaże się 6 września na konsolach Xbox Series i komputerach PC. Gra zostanie również włączona do Xbox Game Pass w momencie premiery
Źródło: ign