Final Fantasy XVI otrzyma jeszcze "day one patch", który zoptymalizuje wydajność i naprawi błędy.

Final Fantasy XVI otrzyma jeszcze "day one patch", który zoptymalizuje wydajność i naprawi błędy.

Po tym, jak pojawiły się plotki, że Final Fantasy XVI nie będzie miało patcha pierwszego dnia, zespół deweloperów postanowił je rozwiać - patch będzie, jak ogłosili podczas Pre-Launch Celebration. Patch ma rozmiar około 300 MB i zostanie udostępniony 20 czerwca. Ma on na celu zoptymalizowanie wydajności gry w niektórych jej sekcjach.

Co wiadomo

Inne poprawki obejmują błąd pola wyboru, który może powodować blokowanie postępów, a także poprawkę błędu, który może powodować nieoczekiwane zakończenie gry w pewnych "bardzo szczególnych okolicznościach". Ponadto naprawiono drobne błędy tekstowe. Optymalizacja wydajności jest szczególnie ważna, ponieważ wersja demonstracyjna wykazywała problemy z obsługą 60 FPS w trybie wydajności.

Czas pokaże, jak te zmiany wpłyną na rozgrywkę, więc radzimy być na bieżąco z dalszymi szczegółami.

Kiedy się spodziewać

Final Fantasy XVI ukaże się 22 czerwca wyłącznie na PlayStation 5.

Źródło: gamingbolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();