Przygodowa gra strategiczna czasu rzeczywistego Pikmin 4 została stworzona na silniku Unreal Engine
Pomimo faktu, że silnik Unreal Engine jest szeroko wykorzystywany przez twórców gier, nieczęsto zdarzało się, aby był on używany do tworzenia gier na Nintendo Switch, ale wygląda na to, że jest jeszcze jeden wyjątek od tej reguły - Pikmin 4.
Co wiemy.
Wiadomo, że przygodowa gra strategiczna czasu rzeczywistego Pikmin 4 została stworzona przy użyciu silnika Unreal Engine, choć dokładna wersja silnika nie została określona. Informacją tą podzielił się @Genki_JPN na Twitterze:
Pikmin 4 download cards out in Japan with some new screenshots! #Pikmin pic.twitter.com/cUXatXt2xp
- Genki✨ (@Genki_JPN) 20 czerwca 2023 r.
Co ciekawe, nie jest to pierwszy raz, kiedy Nintendo korzysta z silnika Unreal Engine. Platformówka Yoshi's Crafted World na Nintendo Switch, wydana w 2019 roku, również została stworzona przy użyciu zestawu narzędzi deweloperskich od Epic Games, choć sama gra została stworzona przez zewnętrzne studio Good Feel. Z drugiej strony Pikmin 4 jest w pełni wewnętrznym projektem Nintendo.
Kiedy można się jej spodziewać
Premiera gry Pikmin 4 na konsolę Nintendo Switch zaplanowana jest na 21 lipca.
Źródło: VGC