Unity wprowadza dwa narzędzia AI dla twórców gier

Unity wprowadza dwa narzędzia AI dla twórców gier

Unity wprowadziło dwa narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, Muse i Sentis, które pomogą twórcom aplikacji i gier zwiększyć wydajność tworzenia.

Co wiadomo

Platforma Unity Muse przyspiesza tworzenie modeli 3D na potrzeby gier wideo lub cyfrowego klonowania. Umożliwia ona tworzenie obiektów bezpośrednio w edytorze Unity, przy użyciu podpowiedzi tekstowych i szkiców.

Jedną z funkcji Muse jest czat AI. Umożliwia on użytkownikom wyszukiwanie przydatnych informacji w zasobach Unity, w tym działającego kodu, w celu przyspieszenia rozwoju i rozwiązywania problemów.

Unity Sentis pozwala na osadzenie modelu AI w Unity Runtime dla gry lub aplikacji, poprawiając rozgrywkę i inne funkcje bezpośrednio na platformach użytkowników końcowych. Według twórców jest to pierwsze wieloplatformowe rozwiązanie do osadzania algorytmów sztucznej inteligencji w silniku 3D działającym w czasie rzeczywistym.

Źródło: Unity.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();