Microsoft wprowadza narzędzia zakupowe oparte na sztucznej inteligencji w Bing i Edge
Microsoft wprowadził do paska bocznego przeglądarki Edge nowe narzędzia zakupowe oparte na sztucznej inteligencji i wyszukiwarce Bing.
Co wiadomo
Asystent może na przykład automatycznie tworzyć przewodniki zakupowe na podstawie zapytań wyszukiwania. Sztuczna inteligencja połączy produkty w każdej kategorii, utworzy listy funkcji, aby porównać podobne produkty i znaleźć sklepy, które je sprzedają.
Nowe przewodniki zakupowe Bing są już dostępne w Stanach Zjednoczonych. Globalne wdrożenie rozpocznie się w najbliższych dniach.
Kolejną nową funkcją jest podsumowanie recenzji generowane przez sztuczną inteligencję. Aby z niej skorzystać, wystarczy poprosić chatbota Bing w Edge o podsumowanie tego, co ludzie mówią o produkcie. Następnie sztuczna inteligencja wygeneruje recenzję składającą się z opinii innych klientów.
Kolejną nową funkcją jest narzędzie do porównywania cen Price Match. Pomoże ono ustalić koszt towarów od różnych sprzedawców, a także śledzić historię zmian cen.
Źródło: TechCrunch.