Microsoft wprowadza narzędzia zakupowe oparte na sztucznej inteligencji w Bing i Edge

Microsoft wprowadza narzędzia zakupowe oparte na sztucznej inteligencji w Bing i Edge

Microsoft wprowadził do paska bocznego przeglądarki Edge nowe narzędzia zakupowe oparte na sztucznej inteligencji i wyszukiwarce Bing.

Co wiadomo

Asystent może na przykład automatycznie tworzyć przewodniki zakupowe na podstawie zapytań wyszukiwania. Sztuczna inteligencja połączy produkty w każdej kategorii, utworzy listy funkcji, aby porównać podobne produkty i znaleźć sklepy, które je sprzedają.

Nowe przewodniki zakupowe Bing są już dostępne w Stanach Zjednoczonych. Globalne wdrożenie rozpocznie się w najbliższych dniach.

Kolejną nową funkcją jest podsumowanie recenzji generowane przez sztuczną inteligencję. Aby z niej skorzystać, wystarczy poprosić chatbota Bing w Edge o podsumowanie tego, co ludzie mówią o produkcie. Następnie sztuczna inteligencja wygeneruje recenzję składającą się z opinii innych klientów.

Kolejną nową funkcją jest narzędzie do porównywania cen Price Match. Pomoże ono ustalić koszt towarów od różnych sprzedawców, a także śledzić historię zmian cen.

Źródło: TechCrunch.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();