LG chce dodać reklamy i płatne subskrypcje do inteligentnych urządzeń domowych i sprzętu AGD
LG zaprezentowało swoją nową strategię biznesową, której celem jest zwiększenie przychodów - z 51 miliardów dolarów do prawie 79 miliardów dolarów do 2030 roku. I jest kilka interesujących rzeczy na temat tej strategii.
Co wiadomo
LG planuje wprowadzić reklamy i subskrypcje dla swoich telewizorów i urządzeń gospodarstwa domowego. W ten sposób po sprzedaży telewizor lub lodówka będą nadal generować przychody dla producenta.
Wygląda jednak na to, że płatne subskrypcje nie będą działać tak, jak na platformach streamingowych, co oznacza, że nie będziesz musiał płacić, aby nie widzieć reklam. Subskrypcja na inteligentne urządzenia domowe oznacza otrzymywanie przydatnych aktualizacji i nowych funkcji.
Pierwszymi takimi produktami LG powinny być telewizory, co doprowadzi do zmian w systemie operacyjnym webOS. Firma chce również, aby webOS pojawił się w innych produktach LG niebędących telewizorami w ciągu najbliższych pięciu lat.
Źródło: LG