Różowy jest w modzie: Google przemalowało wyszukiwarkę, aby uczcić premierę filmu o Barbie

Różowy jest w modzie: Google przemalowało wyszukiwarkę, aby uczcić premierę filmu o Barbie

Róż dawno nie był tak popularnym kolorem, a powodem tego jest premiera filmu Barbie. Mattel i twórcy filmu rozpoczęli zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową: znani producenci nawiązują współpracę i dedykują nowe produkty słynnym lalkom, a świat powoli staje się różowy.

Oczywiście techno-gigant Google nie został pominięty i na cześć premiery filmu dodał "passaholic" do swojej wyszukiwarki. Jeśli w pasku wyszukiwania wpiszesz "Barbie" lub nazwiska aktorów Margot Robbie i Ryana Goslinga, na stronie pojawią się różowe fajerwerki, a wyszukiwarka zostanie zabarwiona na różowo. Działa to w przypadku zapytań w dowolnym języku.

Premiera filmu na dużych ekranach odbędzie się 21 lipca (20 lipca na Ukrainie). Film opowiada o tym, jak Barbie została wyrzucona z Barbielandii i wraz z Kenem udała się do prawdziwego świata ludzi.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();