Różowy jest w modzie: Google przemalowało wyszukiwarkę, aby uczcić premierę filmu o Barbie
Róż dawno nie był tak popularnym kolorem, a powodem tego jest premiera filmu Barbie. Mattel i twórcy filmu rozpoczęli zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową: znani producenci nawiązują współpracę i dedykują nowe produkty słynnym lalkom, a świat powoli staje się różowy.
Oczywiście techno-gigant Google nie został pominięty i na cześć premiery filmu dodał "passaholic" do swojej wyszukiwarki. Jeśli w pasku wyszukiwania wpiszesz "Barbie" lub nazwiska aktorów Margot Robbie i Ryana Goslinga, na stronie pojawią się różowe fajerwerki, a wyszukiwarka zostanie zabarwiona na różowo. Działa to w przypadku zapytań w dowolnym języku.
Premiera filmu na dużych ekranach odbędzie się 21 lipca (20 lipca na Ukrainie). Film opowiada o tym, jak Barbie została wyrzucona z Barbielandii i wraz z Kenem udała się do prawdziwego świata ludzi.