Deweloperzy Payday 3 opowiedzieli o pracach nad animacją i efektami wizualnymi strzelanki. Szczególną uwagę zwrócili na zniszczalność obiektów

Studio Starbreeze opublikowało czwarty numer dziennika deweloperskiego kooperacyjnej strzelanki kryminalnej Payday 3.

Co wiemy

Tym razem deweloperzy szczegółowo opowiedzieli o tworzeniu animacji i towarzyszących im efektów wizualnych. Ważne było dla nich jak najbardziej realistyczne i piękne oddanie ruchów postaci, a w tym celu wykorzystali zaawansowane technologie.

Ponadto Payday 3 oferuje możliwość zniszczenia wielu obiektów na lokacjach (witryn sklepowych, okien, biurek, monitorów itp.), ale nie można całkowicie zniszczyć pomieszczenia. Ta cecha sprawia, że strzelaniny są bardziej widowiskowe i realistyczne.

Deweloper Starbreeze zaznaczył, że akcja gry toczyć się będzie w Nowym Jorku, ale nie odwzorował architektury miasta we wszystkich szczegółach. Nowy Jork w Payday 3 różni się od prawdziwej metropolii.

Kiedy czekać

Payday 3 ukaże się 21 września na PC, PS5 i Xbox Series.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();