CEO Spotify mówi o potencjalnym wykorzystaniu sztucznej inteligencji w zakresie personalizacji i reklam na platformie

CEO Spotify mówi o potencjalnym wykorzystaniu sztucznej inteligencji w zakresie personalizacji i reklam na platformie

Daniel Ek, CEO Spotify, mówił o tym, jak serwis streamingowy może wprowadzić dodatkowe funkcje oparte na sztucznej inteligencji.

Co wiemy

Jednym ze sposobów, w jaki Spotify może wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję, jest dostarczanie krótkich opisów podcastów. Według Ecka ułatwi to konsumentom kupowanie nowych podcastów, co doprowadzi do zwiększenia zaangażowania i wzrostu liczby autorów.

Innym sposobem, w jaki Spotify wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy swojej wydajności, są reklamy audio generowane przez sztuczną inteligencję. Może to znacznie obniżyć koszty reklamodawców związane z opracowywaniem nowych formatów, powiedział Ek.

Źródło: TechCrunch.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();