W popremierowej łatce do Baldur's Gate III twórcy poprawili 150 błędów i rozwiązali problem z usuwanymi save'ami i zawieszaniem się gry

Autor: Anton Kratiuk | 05.08.2023, 13:38
W popremierowej łatce do Baldur's Gate III twórcy poprawili 150 błędów i rozwiązali problem z usuwanymi save'ami i zawieszaniem się gry

Deweloperzy z Larian Studios opublikowali pierwszą popremierową aktualizację do gry RPG Baldur's Gate III.

Co wiadomo

Projektanci gry naprawili 150 błędów i niedociągnięć.

Głównym usprawnieniem było rozwiązanie problemu z save'ami. Okazało się, że przyczyną usuwania i nieprawidłowego działania save'ów była funkcja cross-save'ów (zapisów krzyżowych), która w tej chwili nie jest w ogóle potrzebna, ponieważ obecnie gra dostępna jest tylko na PC. Deweloperzy tymczasowo wyłączyli tę opcję, a do premiery Baldur's Gate III na PlayStation 5 obiecują naprawić ten problem i przywrócić zapisy krzyżowe. Ponadto wyeliminowano niektóre przyczyny zawieszania się i zawieszania gry.

Poprawki dotknęły wielu elementów, więc ogólny stan techniczny Baldur's Gate III powinien ulec znacznej poprawie.

Gra jest zbyt ogromna, by naprawić wszystkie błędy jednym patchem, więc Larian Studios prosi graczy o informowanie ich o napotkanych problemach.

Źródło: Steam

PC