Redmi Note 13 Pro+ otrzyma aparat 200 MP i może być pierwszym smartfonem marki z zakrzywionym wyświetlaczem

Redmi Note 13 Pro+ otrzyma aparat 200 MP i może być pierwszym smartfonem marki z zakrzywionym wyświetlaczem

Xiaomi wypuściło wiele smartfonów pod marką Redmi w różnych segmentach cenowych, ale żaden z nich nie ma wyświetlacza z zakrzywionymi krawędziami bocznymi. Pierwszym takim modelem może być Redmi Note 13 Pro+.

Co wiadomo

Prezentacja kolejnej generacji smartfonów Redmi Note spodziewana jest nadchodzącej jesieni. Flagowym modelem serii będzie Redmi Note 13 Pro+. Niektóre cechy przyszłej nowości ujawnił chiński insider Digital Chat Station.

Redmi Note 13 Pro+ będzie wyposażony w aparat główny o rozdzielczości 200 MP. Pojemność baterii wyniesie 5000 mA*h, a moc szybkiego ładowania przewodowego - 200W.

Specyfikacja wyświetlacza nie została jeszcze sprecyzowana, ale Digital Chat Station twierdzi, że ekran będzie miał zakrzywione krawędzie boczne. Oznacza to, że Redmi Note 13 Pro+ otrzyma organiczny panel LED. Podobno częstotliwość odświeżania wyniesie 120 Hz.

Źródło: Digital Chat Station

Samochody autonomiczne Waymo mogą teraz poruszać się samodzielnie po autostradach

Samochody autonomiczne Waymo mogą teraz poruszać się samodzielnie po autostradach
Jaguar I-Pace od Waymo na autostradzie. Źródło: Waymo

Waymo oficjalnie uruchomiło swoje autonomiczne taksówki na autostradach USA. Teraz pasażerowie będą mogli zamawiać przejazdy autonomicznymi Jaguarami I-Pace między San Francisco, Doliną Krzemową i lokalnymi lotniskami — wszystko to bez obecności kierowcy na szybkich trasach.

Co wiadomo

Trasy operacyjne samojezdnych taksówek Waymo nie są już ograniczone tylko do ulic miejskich. Samochody mogą wjeżdżać na szybkie autostrady, wykonywać skomplikowane zmiany pasa i manewry, co wcześniej było możliwe tylko dla zwykłych taksówek czy serwisów z kierowcami. W najbliższym czasie nowe trasy będą dostępne w Los Angeles i Phoenix.

To wydarzenie oznacza technologiczny postęp dla całej branży: wejście na autostrady zwiększa techniczną złożoność eksploatacji, wymaga dużych zasobów energetycznych i porównywalny jest pod względem odpowiedzialności z tradycyjnym transportem. Teraz regulatorzy będą uważnie śledzić nie tylko bezpieczeństwo na ulicach miejskich, ale także zachowanie autonomicznych pojazdów na szybkich trasach.

Źródło: Waymo

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();