Amazon wprowadził generowane przez sztuczną inteligencję adnotacje do recenzji produktów

Amazon wprowadził generowane przez sztuczną inteligencję adnotacje do recenzji produktów

Amazon ogłosił wprowadzenie nowej funkcji generatywnej sztucznej inteligencji, która podsumowuje recenzje produktów w formie krótkiego streszczenia.

Co wiadomo

Narzędzie wspomagane sztuczną inteligencją tworzy akapit, który podkreśla wspólne tematy z recenzji klientów. Pomysł polega na zapewnieniu przeglądu doświadczeń innych użytkowników bez konieczności ręcznego przeglądania wielu recenzji.

Podsumowanie zawiera krótki akapit opisujący ogólną opinię kupujących. W dolnej części karty znajdują się klikalne tagi, które pokazują odpowiednie tematy i popularne słowa z recenzji.

Firma twierdzi, że narzędzie bierze pod uwagę tylko recenzje ze zweryfikowanych zakupów. Funkcja wykorzystuje również oddzielne modele sztucznej inteligencji, które rzekomo identyfikują nieuczciwe recenzje.

Narzędzie będzie początkowo dostępne w aplikacji mobilnej dla "podzbioru kupujących w USA w szerokim zakresie produktów".

Źródło: Engadget

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();