W nowym zwiastunie twórcy Cities: Skylines 2 opowiedzieli o niuansach ekonomii i produkcji miejskiej gry strategicznej

Deweloperzy ze studia Colossal Order kontynuują dzielenie się szczegółami dotyczącymi gry strategicznej Cities: Skylines 2.

Ekonomia i produkcja to ważne elementy gier z gatunku city-building, którym należy poświęcić sporo uwagi.

Co wiemy

W nowym materiale wideo projektanci gry opowiedzieli o tym, jak model ekonomiczny i system produkcji są zaimplementowane w grze.

Według nich elementy te są znacznie bardziej realistyczne i szczegółowe niż w poprzedniej grze. W Cities: Skylines 2 gracze mogą wpływać na wszystkie procesy zachodzące w gospodarce metropolii: podnosić ceny, regulować podatki (i nie zapomnij ich zapłacić), kształtować koszty mediów, wpływać na podaż i popyt na niektóre towary.

System produkcji pozwala tworzyć własne łańcuchy dostaw. W Cities: Skylines 2 można wydobywać pięć rodzajów surowców naturalnych (drewno, kamień, węgiel, rudę i ropę) oraz produkować cztery rodzaje produktów rolnych (bydło, zboże, warzywa i bawełnę).

W grze musisz przetwarzać surowce na gotowe lub półprodukty, a następnie handlować nimi.

Kiedy czekać

Cities: Skylines II ukaże się 24 października. Gra będzie dostępna na PC (Steam, Microsoft Store), PlayStation 5 i Xbox Series.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();