Niespodziewana gra od Tango Gameworks spodobała się publiczności: 3 miliony graczy zobaczyło kolorową rytmiczną grę akcji Hi-Fi Rush!

Rytmiczna gra akcji Hi-Fi Rush została wydana bez żadnych wstępnych zapowiedzi ani kampanii marketingowej, ale stała się natychmiastowym hitem, który przyciągnął uwagę milionów graczy.

Co wiadomo

Deweloperzy z Bethesda i Tango Gameworks poinformowali, że od premiery Hi-Fi Rush (25 stycznia 2023 r.) w grę zagrały ponad trzy miliony osób!

To świetna liczba, ale nie odzwierciedla ona wyników sprzedaży, ponieważ Hi-Fi Rush był natychmiast dostępny w katalogu Game Pass i wielu graczy skorzystało z okazji, aby wypróbować grę na zasadzie subskrypcji.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();