Wszystkie niuanse systemu walki ambitnej gry action-RPG Lords of the Fallen w szczegółowym materiale wideo od portalu IGN
Autor: Anton Kratiuk | 19.08.2023, 14:01
Portal IGN opublikował nowy materiał wideo z polskiej gry action-RPG Lords of the Fallen.
Tym razem uwagę poświęcono systemowi walki w grze.
Co wiemy
Dla fanów gatunku soulslike w Lords of the Fallen wszystko będzie znajome i intuicyjne.
- Gra będzie trudna, więc nie da się uniknąć częstych śmierci postaci, ale twórcy starają się, aby po każdej porażce gracz był w stanie zrozumieć mocne i słabe strony wroga i przeanalizować własne błędy;
- jedną z głównych cech Lords of the Fallen jest podróżowanie pomiędzy Światem Żywych a Krainą Umarłych (Umbral). Znajdzie to odzwierciedlenie w systemie walki w grze, ponieważ nawet w bitwach gracz musi użyć mistycznej lampy, aby uzyskać przewagę w walce lub osłabić wroga;
- twórcy dołożyli wielu starań, aby sterowanie było wygodne, przejrzyste i responsywne, więc w Lords of the Fallen bohater ma wysoką mobilność, a nawet ciężka zbroja i broń nie spowalniają zbytnio jego ruchu;
- w razie potrzeby niektóre animacje można przerwać, co jest szczególnie ważne w starciach PvP;
- nowe polskie duszki będą miały możliwość szybkiej zmiany ekwipunku i broni bez przerywania ruchu. Ponadto korzystanie z przedmiotów leczących jest nieco szybsze niż w podobnych projektach, co również zwiększa dynamikę rozgrywki;
- Lords of the Fallen zawiera 12 broni, z szeroką gamą przedmiotów w każdej kategorii. Różnią się one zarówno charakterystyką, jak i wyglądem;
- broń można nosić w każdej ręce i dowolnie łączyć;
- broni jest dużo, ale nie należy zaniedbywać magii, ponieważ może ona dać bohaterowi przewagę i zadać znaczne obrażenia wrogom.
Kiedy czekać
Lords of the Fallen ukaże się 13 października na PC (Steam, EGS), PlayStation 5 i Xbox Series.