Wydawca Bandai Namco opublikował szczegółowe informacje na temat wydajności gry akcji Armored Core VI: Fires of Rubicon na wszystkich konsolach.

Wydawca Bandai Namco opublikował informacje na temat wydajności konsolowych wersji Armored Core VI: Fires of Rubicon.

Co wiadomo

Deweloper zaprezentował tabelę, z której jasno wynika, na jaką rozdzielczość i liczbę klatek na sekundę mogą liczyć użytkownicy.

  • Na PlayStation 5 i Xbox Series X Armored Core VI zadebiutuje w 4K przy 60 klatkach na sekundę;
  • na Xbox Series S maksymalna rozdzielczość wyniesie 1440p z liczbą klatek na sekundę do 60 kl;
  • na PS4 Pro gra będzie oferować rozdzielczość do 3200×1800 przy 30 klatkach na sekundę;
  • na podstawowym modelu PS4, Armored Core VI działa w rozdzielczości 1080p przy 30 klatkach na sekundę z obsługą HDR;
  • na Xbox One X akcja mecha będzie działać w rozdzielczości do 4K przy 30 klatkach na sekundę i obsłudze HDR;
  • Rozdzielczość 1600×900 przy 30 klatkach na sekundę jest dostępna na Xbox One S.

Ray tracing jest dostępny tylko na PC, PS5 i Xbox Series, ale tylko w hangarze mecha; opcja ta nie jest dostępna w samej grze.

Kiedy czekać

Armored Core VI: Fires of Rubicon ukaże się 25 sierpnia.

Źródło: Bandai Namco

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();