Wydawca Bandai Namco opublikował szczegółowe informacje na temat wydajności gry akcji Armored Core VI: Fires of Rubicon na wszystkich konsolach.
Autor: Anton Kratiuk | 21.08.2023, 17:11
Wydawca Bandai Namco opublikował informacje na temat wydajności konsolowych wersji Armored Core VI: Fires of Rubicon.
Co wiadomo
Deweloper zaprezentował tabelę, z której jasno wynika, na jaką rozdzielczość i liczbę klatek na sekundę mogą liczyć użytkownicy.
- Na PlayStation 5 i Xbox Series X Armored Core VI zadebiutuje w 4K przy 60 klatkach na sekundę;
- na Xbox Series S maksymalna rozdzielczość wyniesie 1440p z liczbą klatek na sekundę do 60 kl;
- na PS4 Pro gra będzie oferować rozdzielczość do 3200×1800 przy 30 klatkach na sekundę;
- na podstawowym modelu PS4, Armored Core VI działa w rozdzielczości 1080p przy 30 klatkach na sekundę z obsługą HDR;
- na Xbox One X akcja mecha będzie działać w rozdzielczości do 4K przy 30 klatkach na sekundę i obsłudze HDR;
- Rozdzielczość 1600×900 przy 30 klatkach na sekundę jest dostępna na Xbox One S.
Ray tracing jest dostępny tylko na PC, PS5 i Xbox Series, ale tylko w hangarze mecha; opcja ta nie jest dostępna w samej grze.
Kiedy czekać
Armored Core VI: Fires of Rubicon ukaże się 25 sierpnia.
Źródło: Bandai Namco