Nvidia ogłosiła nową wersję technologii DLSS, która usprawni ray tracing i zwiększy wydajność w grach

Nvidia zaprezentowała nową wersję technologii DLSS.

Co wiadomo

Główną cechą DLSS 3.5 będzie rekonstrukcja ray tracingu.

Poprawiona zostanie jakość oświetlenia, odbić i niektórych efektów wizualnych. Gracze mogą spodziewać się niewielkiego wzrostu wydajności w grach.

Nvidia obiecuje, że technologia DLSS 3.5 będzie intensywnie testowana i udoskonalana, i twierdzi, że jej uczenie maszynowe będzie wykorzystywać pięć razy więcej danych niż wykorzystano w pracach nad DLSS 3.

Pierwszymi grami z obsługą DLSS 3.5 będą Portal RTX, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty i zupełnie nowy thriller Alan Wake 2, który ukaże się w październiku.

Z czasem obsługa DLSS 3.5 pojawi się w kolejnych grach.

Źródło: Nvidia

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();