Nvidia ogłosiła nową wersję technologii DLSS, która usprawni ray tracing i zwiększy wydajność w grach
Autor: Anton Kratiuk | 22.08.2023, 19:32
![Nvidia ogłosiła nową wersję technologii DLSS, która usprawni ray tracing i zwiększy wydajność w grach Nvidia ogłosiła nową wersję technologii DLSS, która usprawni ray tracing i zwiększy wydajność w grach](/media/uploads/nvidia-dlss-35-custom.jpg)
Nvidia zaprezentowała nową wersję technologii DLSS.
Co wiadomo
Główną cechą DLSS 3.5 będzie rekonstrukcja ray tracingu.
Poprawiona zostanie jakość oświetlenia, odbić i niektórych efektów wizualnych. Gracze mogą spodziewać się niewielkiego wzrostu wydajności w grach.
Nvidia obiecuje, że technologia DLSS 3.5 będzie intensywnie testowana i udoskonalana, i twierdzi, że jej uczenie maszynowe będzie wykorzystywać pięć razy więcej danych niż wykorzystano w pracach nad DLSS 3.
Pierwszymi grami z obsługą DLSS 3.5 będą Portal RTX, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty i zupełnie nowy thriller Alan Wake 2, który ukaże się w październiku.
![Nvidia ogłosiła nową wersję technologii DLSS, która usprawni ray tracing i zwiększy wydajność w grach-2 Nvidia ogłosiła nową wersję technologii DLSS, która usprawni ray tracing i zwiększy wydajność w grach-2](/media/uploads/c3e381f4-8540-4904-9e89-aeb5456ae153.jpg)
Z czasem obsługa DLSS 3.5 pojawi się w kolejnych grach.
Źródło: Nvidia