Nowy materiał z gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl! Szef produkcji strzelanki opowiedział o dążeniu GSC Game World do jak najbardziej realistycznego ukazania strefy katastrofy technologicznej

Szef rozwoju strzelanki S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl Evgen Grygorovych udzielił wywiadu portalowi IGN podczas targów gamescom 2023.

Co wiemy

W rozmowie Evgen Grygorovych skupił się na trzech ważnych aspektach.

  1. Wojna na Ukrainie znacznie skomplikowała i tak już opóźniony rozwój S.T.A.L.K.E.R. 2. 2. Po inwazji na Rosję głównym zadaniem firmy nie była praca nad grą, ale zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i przeniesienie biura GSC Game World do Pragi. Dopiero po tym prace nad grą były kontynuowane.
  2. Zespół deweloperów stara się oddać strefę Czarnobyla tak realistycznie, jak to tylko możliwe i pokazać, że nie jest to tylko lokacja z gry komputerowej, ale miejsce, w którym doszło do prawdziwej katastrofy technologicznej.
  3. Grigorovich zaapelował do graczy, aby nie postrzegali Heart of Chornobyl jako militarystycznej strzelanki, ponieważ głównym zadaniem bohaterów jest przetrwanie w ekstremalnie trudnych warunkach i zdobycie cennych artefaktów. Owszem, będzie sporo strzelania, ale będą to lokalne konflikty niewielkich grup.

Deweloper zaprezentował również niepublikowane wcześniej materiały z rozgrywki. Podróż przez nocny Czarnobyl wygląda klimatycznie i niesamowicie technologicznie.

Wiadomo już, że S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl nie ukaże się w 2023 roku, jego premiera planowana jest na pierwszy kwartał 2024 roku. Prawdopodobnie zostanie to oficjalnie ogłoszone na dzisiejszym pokazie Xbox.

Źródło: IGN

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();