DoorDash uruchomił technologię AI dla restauracji, aby zautomatyzować przyjmowanie zamówień telefonicznych
DoorDash zaprezentował technologię opartą na sztucznej inteligencji, która pozwoli restauracjom na automatyczne przyjmowanie zamówień przez telefon. System zapewni również użytkownikom spersonalizowane rekomendacje, które uzupełnią ich doznania kulinarne.
Co wiadomo
Według DoorDash, jeden na pięciu klientów woli zamawiać jedzenie na wynos za pomocą telefonu, ale do 50% połączeń pozostaje bez odpowiedzi. Może to prowadzić do potencjalnej utraty przychodów.
System DoorDash łączy sztuczną inteligencję z żywymi agentami, aby zapewnić odbieranie połączeń od klientów przy niewielkim lub zerowym czasie oczekiwania. W czasie wzmożonego ruchu w restauracjach sztuczna inteligencja przyjmuje zamówienia, pozwalając pracownikom skupić się na klientach.
Klienci mogą składać zamówienia w wielu językach. Stali użytkownicy będą mieli możliwość szybkiego ponownego zamówienia swojego ulubionego dania. W każdej chwili można również poprosić o wsparcie operatora.
Źródło: TechCrunch