Media : Uber Eats opracowuje chatbota ze sztuczną inteligencją, aby pomóc w składaniu zamówień
Usługa dostawy jedzenia Uber Eats opracowuje chatbota opartego na sztucznej inteligencji, który będzie oferował użytkownikom rekomendacje i przyspieszy proces zamawiania.
Co wiadomo
Chatbot zapyta użytkowników o ich budżet, preferencje żywieniowe, a następnie pomoże złożyć zamówienie. Nie wiadomo, kiedy Uber planuje publicznie uruchomić to narzędzie.
Funkcja została po raz pierwszy odkryta przez programistę Steve'a Mosera (Steve Moser). Według niego informacje o nowej funkcji są ukryte w kodzie aplikacji Uber Eats.
Wcześniej dyrektor generalny firmy Dara Khosrowshahi ogłosił rozwój chatbota ze sztuczną inteligencją, ale nie podzielił się konkretnymi szczegółami. Zauważył, że Uber już wykorzystuje sztuczną inteligencję do dopasowywania klientów do kierowców i kurierów.
Źródło: TechCrunch