Niezwykły chwyt marketingowy Lokiego: najpierw McDonald's, teraz sklep z pączkami, który stał się legendą Marvela
W małym miasteczku Inglewood w Kalifornii na dachu piekarni Randy's Donuts pojawiła się prawdziwa "Miss Minutes" - urocza maskotka zegarka TVA firmy Loki o wysokości 7,5 metra! Żadne standardowe banery reklamowe nie mogły się równać z tym wyjątkowym wyczynem zespołu marketingowego "Loki".
Co wiadomo:
Ta piekarnia stała się prawdziwą ikoną po tym, jak Tony Stark, grany przez Roberta Downeya Jr, zatrzymał się tu na pączki i kawę podczas wydarzeń z Iron Mana 2 i siedział tam, dopóki Nick Fury uprzejmie nie poprosił go o opuszczenie jego "oazy pączków".
Po udanej współpracy z siecią restauracji McDonald's, oferując sos Loki's Sweet'n Sour w okresie poprzedzającym pojawienie się Sylvie w szeregach sieci w latach 80-tych, marketing Loki po raz kolejny udowodnił swój "głód" rozgłosu.
Kiedy się spodziewać:
Drugi sezon "Loki" ukaże się 6 października, a my mamy już hojne wyobrażenie o tym, czego możemy się spodziewać po naszej kolejnej podróży w czasie i przestrzeni.
Pierwszy zwiastun drugiego sezonu "Lokiego" wprowadził koncepcję skoków w czasie, które pozwolą naszemu antybohaterowi zniknąć niezależnie od czasu i miejsca. Drugi zwiastun, wydany na początku września, pokazuje Lokiego i Sylvie łączących siły po raz pierwszy od zakończenia pierwszego sezonu. Najbardziej uważni fani uniwersum Marvela odkryli również głęboko ukrytego wroga Thora w kilku scenach.