Marvel's Spider-Man 2 będzie obsługiwał 30, 40 i 60 FPS z włączoną obsługą RTX

Marvel's Spider-Man 2 będzie obsługiwał 30, 40 i 60 FPS z włączoną obsługą RTX

Marvel's Spider-Man 2 to obecnie prawdopodobnie najbardziej wyczekiwana gra na PlayStation 5. Nie ma w tym nic dziwnego, gdyż jest to sequel kultowego Marvel's Spider-Man z 2018 roku, który zyskał miliony fanów. Insomniac Games opublikowało nowy zwiastun gry, który demonstruje różne funkcje dostępne w otwartym świecie Nowego Jorku. Jedną z kluczowych funkcji jest obsługa różnych klatek na sekundę:

Co wiemy

W niedawnym wywiadzie dla IGN, dyrektor ds. technologii Mike Fitzgerald potwierdził, że Marvel's Spider-Man 2 będzie działać w 30, 40 i 60 klatkach na sekundę, a także będzie obsługiwać zmienne częstotliwości odświeżania (VRR) i 120 Hz:

"Rdzeniem naszego rozwiązania renderującego jest dynamiczna rozdzielczość, a także mamy dość potężne rozwiązanie antyaliasingowe, które pozwala nam skalować je w górę iw dół, aby uzyskać różne efekty antyaliasingu z materiałami i obiektami na scenie".

"Oznacza to, że możemy wykorzystać preferencje graczy w zakresie sposobu, w jaki chcą grać w grę, a także upewnić się, że w pełni wykorzystujemy ich wyświetlacz na konsoli. Więc niezależnie od tego, czy masz telewizor VRR, telewizor 120 Hz, czy lubisz grać w 60 klatkach na sekundę, czy 30 lub 40, jeśli masz telewizor 120 Hz, będziemy w stanie dostosować wszystko, aby jak najlepiej wykorzystać tę technologię" - dodał Fitzgerald.

Kiedy można się spodziewać

Marvel's Spider-Man 2 ukaże się 20 października na PlayStation 5.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();