Plotka: Bungie używa silnika Unreal Engine 5 do swojej nadchodzącej gry, która łączy kilka gatunków i oferuje lekką rozgrywkę

Plotka: Bungie używa silnika Unreal Engine 5 do swojej nadchodzącej gry, która łączy kilka gatunków i oferuje lekką rozgrywkę

Portal The Game poinformował, że kolejna gra Bungie, twórców strzelanki Destiny, powstaje na silniku Unreal Engine 5.

Co już wiadomo

Jeszcze w sierpniu tego roku studio opublikowało na Twitterze , że w swoim dziale "inkubacji", gdzie eksperymentują z różnymi grami, ich faworytem była drużynowa gra akcji oparta na kilku gatunkach w zupełnie nowym uniwersum sci-fi. Projekt czerpie inspirację z gier walki, platformówek, MOBA, symulatorów życia i "gier typu żabiego" (ale nie jest jasne, co oznacza to ostatnie), opakowanych w lekki komediowy świat.

Portal Game poinformował również, że deweloperzy pracują nad projektem o nazwie kodowej "Gummy Bears", który może być tą samą grą, o której twórcy wspomnieli na Twitterze.

Krążące plotki sugerują, że Bungie korzysta z silnika Unreal Engine 5. Wcześniej deweloperzy korzystali z własnego silnika Tiger Engine.

Źródła Game Portal podają również, że będzie to gra drużynowa PvP z "kolorowymi" postaciami i izometryczną rozgrywką. Projekt opisywany jest jako coś "zupełnie innego" od poprzednich gier Bungie.

Jest jednak mało prawdopodobne, aby Bungie oficjalnie podało więcej szczegółów na temat swoich nadchodzących gier, z wyjątkiem strzelanki Marathon, nad którą aktywnie pracuje. Dlatego wszystko inne traktujemy jako plotki i nic więcej.

Dla tych, którzy nie wiedzą

W lutym 2022 roku Sony przejęło Bungie za 3,6 miliarda dolarów.

Źródło: thegamepost

Ilustracja: thedirect

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();