Ubisoft zaktualizował informacje na temat pecetowej wersji Assassin's Creed Mirage: oprócz Intel XeSS, gra będzie również obsługiwać DLSS i FSR
![Ubisoft zaktualizował informacje na temat pecetowej wersji Assassin's Creed Mirage: oprócz Intel XeSS, gra będzie również obsługiwać DLSS i FSR Ubisoft zaktualizował informacje na temat pecetowej wersji Assassin's Creed Mirage: oprócz Intel XeSS, gra będzie również obsługiwać DLSS i FSR](/media/post_big/mirage.jpg)
Pisaliśmy, że Ubisoft zaprezentował wideo o zaletach pecetowej wersji Assassin's Creed Mirage, ale wspomniano tam tylko o jednej technologii skalowania SI - Intel XeSS. Teraz firma zaktualizowała te informacje.
Co już wiadomo
Niektórzy gracze zastanawiali się, dlaczego w grze brakuje DLSS i FSR, ale Ubisoft zaktualizował jedną ze swoich stron na blogu, która teraz stwierdza, że Mirage obsługuje również technologie skalowania Nvidii i AMD. Warto jednak zauważyć, że w wideo na końcu podano, że partnerem gry jest Intel. Możliwe, że DLSS i FSR nie zostały wspomniane w filmie celowo, a następnie po prostu zaktualizowano informacje na stronie internetowej, aby uniknąć wprowadzania graczy w błąd.
Tak czy inaczej, Assassin's Creed Mirage to gra obsługująca trzy opcje skalowania SI jednocześnie, co pozwoli znacznie większej liczbie graczy dostosować parametry graficzne do własnych potrzeb.
![](/media/uploads/pcspecssheeten.jpg)
Kiedy można się jej spodziewać
Assassin's Creed Mirage ukaże się 5 października na PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series i Xbox One.
Źródło: ubisoft