Poczuj się jak wampir: twórcy Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 opowiedzieli o głównych założeniach tworzenia gry

Autor: Anton Kratiuk | 22.09.2023, 13:05
Poczuj się jak wampir: twórcy Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 opowiedzieli o głównych założeniach tworzenia gry

Studio Chinese Room opublikowało pierwszy numer dziennika deweloperskiego gry Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2.

Co wiemy

W tym wydaniu deweloperzy skupili się na kilku ważnych tezach:

  1. W Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 nie będzie nudnych i nieciekawych questów charakterystycznych dla niskiej jakości gier RPG. Oznacza to, że gracze nie będą musieli szukać abstrakcyjnych map klawiszy lub wykonywać innych rutynowych czynności.
  2. System walki w Bloodlines 2 pozwoli graczom wczuć się w rolę potężnego i nieśmiertelnego wampira, który poradzi sobie z ogromną liczbą przeciwników. Twórcy chcą, aby przeciwnicy byli dla bohatera "pożywieniem", a nie groźnymi wrogami.
  3. Gra będzie oferować dużo miejsca na odgrywanie ról, zarówno w epizodach walki, jak i w spokojnych scenach.
  4. Deweloperzy z Chinese Room ściśle współpracują z twórcami uniwersum World of Darkness, aby upewnić się, że wszystkie elementy Bloodlines 2 są zgodne z kanonem serii.

Kiedy się spodziewać

Premiera gry Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 spodziewana jest jesienią 2024 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: Steam

PC