Szef Starbreeze Studios przeprosił graczy za problemy techniczne podczas premiery Payday 3 i obiecał jak najszybciej naprawić wszystkie usterki
Premiera Payday 3 nie od początku przebiegała zgodnie z planem.
Co wiemy
Najpierw użytkownicy PlayStation 5 otrzymali przestarzałą (niegrywalną) wersję gry. Później okazało się, że gra ma wiele innych problemów technicznych, przez które główna cecha gry - kooperacyjne napady - była niemożliwa, ponieważ gracze nie mogli się ze sobą łączyć.
To naturalne, że graczom się to nie spodobało i zaczęli nie doceniać Payday 3 i nie wahali się wyrażać negatywnych emocji. Denerwowała ich również niewielka ilość zawartości w grze, w której znajduje się tylko 8 misji.
Szef Starbreeze Studios Tobias Sjögren przeprosił graczy i opublikował następujący komunikat:
Jest nam bardzo przykro, że infrastruktura nie spełniła oczekiwań. Niemożliwe jest przygotowanie się na wszystkie scenariusze, ale musimy się bardziej postarać.
Pracujemy niestrudzenie nad przywróceniem wszystkich usług, aby nasi gracze mogli wrócić do łupienia bez żadnych problemów!
Deweloperzy poczynili już pewne postępy, na przykład problem z łącznością graczy został rozwiązany, choć niektóre błędy mogą się jeszcze pojawić.
Aktualizacja statusu: Sytuacja zaczyna wyglądać lepiej. Widzimy, że gracze mogą ponownie tworzyć lobby i wracać do gry. Wciąż mogą występować pewne problemy, więc prosimy o wyrozumiałość, gdy będziemy skupiać się na stabilizacji! Dziękujemy hejterom! pic.twitter.com/wP8tM6yJmG
- PAYDAY 3 (@PAYDAYGame) 23 września 2023 r.
Źródło: @tobiassjogren