Nostalgia zapewniona: dyrektor artystyczny Assassinʼs Creed Mirage opowiedział o filtrze graficznym, który sprawi, że gra będzie wyglądać jak najbardziej podobnie do pierwszej części serii

Wiadomo, że Assassin's Creed Mirage powstaje z uwzględnieniem życzeń fanów pierwszych części serii. Wyraża się to nie tylko w oprawie, strukturze narracji i koncepcji otwartego świata, ale także w oprawie graficznej.

Co wiemy

Fani Assassin's Creed pamiętają, że pierwsza część gry miała charakterystyczny styl graficzny utrzymany w szaro-niebieskiej tonacji. Ubisoft od dawna zapowiadał, że Mirage również będzie posiadał podobny filtr, aby jak najbardziej zbliżyć grę do stylu gry z 2007 roku.

Magazyn Game Informer przeprowadził wywiad z dyrektorem artystycznym gry Jean-Luc Sala, który powiedział, że choć oryginalny styl Assassin's Creed Mirage znacznie różni się od oprawy wizualnej pierwszej odsłony, to wspomniany filtr graficzny pomoże oddać nostalgiczną atmosferę i zmienić postrzeganie Bagdadu.

Znamy graczy (i jestem jednym z nich), którzy czują nostalgię [za szaro-niebieskimi odcieniami pierwszej części].

Chcemy pokazać scenerię Bliskiego Wschodu w tym świetle i powiedzieć: "To tutaj, jeśli tak chcesz". To jak granie w L.A. Noire z czarno-białym filtrem lub Ghost of Tsushima z filtrem Kurosawy.

Filtr ten jest opcjonalnie włączony i pozwala eksperymentować z oprawą wizualną gry.

Kiedy się spodziewać

Assassin's Creed Mirage ukaże się 5 października na PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series i Xbox One.

Niedawno ujawniono, że Assassinʼs Creed Mirage zostanie również wydany na iPhone'a 15 Pro.

Źródło i zapowiedź: Game Informer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();