Główny projektant ds. monetyzacji opuszcza Naughty Dog po 10 miesiącach pracy, pracował nad grą wieloosobową The Last of Us
Na początku października Kotaku napisało, że Naughty Dog zwolniło 25 pracowników. Doniesiono również, że gra wieloosobowa The Last of Us znalazła się w produkcyjnym piekle. Pośród tych wszystkich wydarzeń ze studia odszedł główny projektant monetyzacji.
Co wiadomo
Anders Howard dołączył do Naughty Dog w listopadzie 2022 roku, ale teraz zaktualizował swój profil na LinkedIn, gdzie powiedział, że opuścił studio we wrześniu 2023 roku. W profilu podano również, że pracował nad grą wieloosobową w uniwersum TLoU. Wcześniej Anders pracował w Epic Games, gdzie przyczynił się do stworzenia i rozwoju Fortnite Battle Pass. A zanim dołączył do Naugty Dog, pracował przez 10 miesięcy w Ubisoft, gdzie opracował system ekonomiczny dla nowego IP.
Ogólnie rzecz biorąc, pogłoski o kłopotach TLoU i zwolnieniach w Naughty Dog wskazują, że studio zboczyło ze swojej ścieżki. Trend w kierunku usług gier jasno pokazuje, że jeśli tworzysz jedne z najlepszych gier opartych na fabule, powinieneś nadal tworzyć gry oparte na fabule, a nie próbować wymyślać koło na nowo.
Źródło: @NaughtyDogInfo