Redfall się nie poddaje: twórcy nieudanej strzelanki o wampirach wydali dużą aktualizację i naprawili własne błędy. Gra obsługuje teraz 60 FPS na konsolach Xbox Series

Zaledwie wczoraj informowaliśmy o trudnej sytuacji kooperacyjnej strzelanki Redfall, a wkrótce potem deweloperzy z Arkane Austin opublikowali dla niej dużą aktualizację.

Co wiadomo

W patchu #2 deweloperzy dodali wiele opcji, które pierwotnie powinny znaleźć się w Redfall. Przykładowo, na konsolach z serii Xbox użytkownicy wreszcie mają dostęp do trybu wydajności, który zapewni stabilne 60 FPS - to właśnie na ten aspekt najbardziej narzekali użytkownicy konsol z USA.

Deweloperzy poprawili grafikę i efekty wizualne, dodali nowe funkcje, poprawili sterowanie. W wampirzej strzelance pojawiła się możliwość cichego zabijania wrogów.

Arkane Austin poprawiło ogólną wydajność gry na PC i konsolach i obiecuje, że Redfall będzie działał znacznie stabilniej. Dużo uwagi poświęcono również opcjom dostępności.

Pełna lista zmian została opublikowana na stronie Bethesdy.

Źródło: Bethesda

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();