Porzucenie marki FIFA nie było problemem: Electronic Arts podzieliło się imponującymi wynikami sprzedaży gry symulującej piłkę nożną EA Sports FC 24.

Autor: Anton Kratiuk | 07.10.2023, 19:24
Porzucenie marki FIFA nie było problemem: Electronic Arts podzieliło się imponującymi wynikami sprzedaży gry symulującej piłkę nożną EA Sports FC 24.

Electronic Arts podsumowało wyniki premierowej sprzedaży nowego symulatora piłki nożnej EA Sports FC 24.

Co wiadomo

Zgodnie z przewidywaniami, gra bez znaku towarowego FIFA wzbudziła mniejsze zainteresowanie odbiorców, ale i tak wykazała się świetnym wynikiem.

Deweloper poinformował, że od momentu premiery (28 września) liczba graczy w EA Sports FC 24 przekroczyła 11,3 miliona osób - liczba ta obejmuje graczy, którzy uzyskali dostęp do gry za pośrednictwem usługi EA Play.

Cam Weber, prezes EA SPORTS, powiedział:

Oprócz przywrócenia milionów naszych długoletnich graczy, liczba nowych graczy w FC 24 wzrosła o prawie 20 procent w stosunku do ubiegłego roku, co pokazuje, że fani piłki nożnej z całego świata chętnie dołączają do klubu.

Wersja mobilna również nie zawiodła ani deweloperów, ani graczy. Gra EA Sports FC Mobile została pobrana ponad 11,2 miliona razy w ciągu 10 dni od premiery.

EA Sports 24 jest dostępne na PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch i MS.

EA Sports FC Mobile jest dostępna za darmo w App Store i Google Play.

Źródło: Informacja prasowa Electronic Arts