Twórcy Lords of the Fallen przyznali się do problemów z optymalizacją i stabilnością FPS i wydadzą łatkę pierwszego dnia w momencie premiery gry, aby naprawić sytuację

Już jutro odbędzie się premiera gry action-RPG Lords of the Fallen od studia Hexworks.

Kilka godzin temu opublikowano pierwsze recenzje krytyków na temat polskiej gry, z których wynika, że projekt okazał się ciekawy, emocjonujący i klimatyczny, ale Lords of the Fallen cierpi na szereg problemów technicznych, z których głównymi były spadki liczby klatek na sekundę i nie najlepsza optymalizacja.

Co wiemy

Wydawca CI Games nie zaprzeczył problemom gry i zwrócił się do opinii publicznej z oświadczeniem, że łatka pierwszego dnia zostanie wydana jutro w momencie premiery gry, która będzie dostępna na PC i PS5. Powinien on naprawić główne problemy Lords of the Fallen i ustabilizować FPS.

Na konsolach z serii Xbox łatka zostanie wydana nieco później.

Deweloperzy liczą na zrozumienie i dołożą wszelkich starań, aby gra była przyjemna dla odbiorców.

Źródło: @lotfgame

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();