Collosal Order "wiele się nauczyło" dzięki opiniom społeczności Cities Skylines
Oczekiwania Colossal Order względem Cities Skylines 2 są zdecydowanie ogromne. W niedawnym wywiadzie dla PCGamer twórcy ujawnili niektóre aspekty rozwoju gry i to, w jaki sposób wzięli pod uwagę życzenia fanów.
Co wiemy
Projektanci Aura Laurila i Henri Haimakainen twierdzą, że na przykład narzędzie sieci drogowej zostało przeprojektowane, aby zapewnić graczom większą elastyczność w tworzeniu własnych wirtualnych krajobrazów miejskich. Poprawiono również sztuczną inteligencję ruchu drogowego i wprowadzono budynki o mieszanym przeznaczeniu, a także wiele innych ulepszeń.
"Wiele nauczyliśmy się z opinii społeczności i próśb fanów. Ludzie chcieli nowej sztucznej inteligencji ruchu drogowego i naprawdę chcieli budynków wielofunkcyjnych i rond".
Deweloperzy wyjaśnili również zaktualizowany system ekonomiczny, który powinien stać się znacznie łatwiejszy do nauczenia, ale pozostanie tak złożony, jak zawsze:
"Ekonomia była prawdopodobnie jedną z najtrudniejszych rzeczy w grze, ponieważ chcieliśmy, aby gra była w pewnym sensie grą, w której możesz być początkującym i nadal czuć się dobrze grając w nią. Gra wspiera pierwsze kroki i nie doprowadza miast do bankructwa, ale chcieliśmy też, by działał w niej złożony system".
Kiedy się spodziewać
Cities: Skylines 2 na PC ukaże się 24 października.
Źródło: GamingBolt z powołaniem na PCGamer