Collosal Order "wiele się nauczyło" dzięki opiniom społeczności Cities Skylines

Collosal Order "wiele się nauczyło" dzięki opiniom społeczności Cities Skylines

Oczekiwania Colossal Order względem Cities Skylines 2 są zdecydowanie ogromne. W niedawnym wywiadzie dla PCGamer twórcy ujawnili niektóre aspekty rozwoju gry i to, w jaki sposób wzięli pod uwagę życzenia fanów.

Co wiemy

Projektanci Aura Laurila i Henri Haimakainen twierdzą, że na przykład narzędzie sieci drogowej zostało przeprojektowane, aby zapewnić graczom większą elastyczność w tworzeniu własnych wirtualnych krajobrazów miejskich. Poprawiono również sztuczną inteligencję ruchu drogowego i wprowadzono budynki o mieszanym przeznaczeniu, a także wiele innych ulepszeń.

"Wiele nauczyliśmy się z opinii społeczności i próśb fanów. Ludzie chcieli nowej sztucznej inteligencji ruchu drogowego i naprawdę chcieli budynków wielofunkcyjnych i rond".

Deweloperzy wyjaśnili również zaktualizowany system ekonomiczny, który powinien stać się znacznie łatwiejszy do nauczenia, ale pozostanie tak złożony, jak zawsze:

"Ekonomia była prawdopodobnie jedną z najtrudniejszych rzeczy w grze, ponieważ chcieliśmy, aby gra była w pewnym sensie grą, w której możesz być początkującym i nadal czuć się dobrze grając w nią. Gra wspiera pierwsze kroki i nie doprowadza miast do bankructwa, ale chcieliśmy też, by działał w niej złożony system".

Kiedy się spodziewać

Cities: Skylines 2 na PC ukaże się 24 października.

Źródło: GamingBolt z powołaniem na PCGamer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();