Stabilne wydanie jest tuż za rogiem: Galaxy S23, Galaxy S23+ i Galaxy S23 Ultra otrzymały siódmą wersję beta Androida 14 z One UI 6.0

Stabilne wydanie jest tuż za rogiem: Galaxy S23, Galaxy S23+ i Galaxy S23 Ultra otrzymały siódmą wersję beta Androida 14 z One UI 6.0

Deweloperzy Samsunga kontynuują testowanie Androida 14 z One UI 6.0 na obecnych flagowcach, wydając siódmą wersję beta systemu.

Co wiadomo

Według SamMobile, oprogramowanie układowe zostało wydane z numerem kompilacji ZWJC i zaczęło być już odbierane przez użytkowników Galaxy S23, Galaxy S23+ i Galaxy S23 Ultra w USA i Korei Południowej. W Indiach, Niemczech i Wielkiej Brytanii OTA będzie dostępne wkrótce.

Jeśli chodzi o listę zmian, zawiera ona szereg poprawek. Na przykład deweloperzy naprawili problem z szybkim paskiem, a także problemy z aparatem i migotaniem ekranu.

Nawiasem mówiąc, One UI 6.0 Beta 7 może stać się ostatnim testowym oprogramowaniem układowym. Najprawdopodobniej stabilna wersja oprogramowania zostanie wydana wkrótce.

Źródło: SamMobile

Ford rzuca wyzwanie Tesli: system jazdy bez rąk teraz dostępny dla masowych modeli w Europie

Ford rzuca wyzwanie Tesli: system jazdy bez rąk teraz dostępny dla masowych modeli w Europie
Demonstracja działania zautomatyzowanego systemu jazdy BlueCruise. Źródło: Ford

Ford rozszerza możliwości swojego systemu wspomagania jazdy BlueCruise. Od wiosny 2026 trzy modele otrzymają opcjonalny pakiet zaawansowanych asystentów i będą mogły jeździć bez rąk na kierownicy na 135 tysiącach kilometrów autostrad.

Co wiadomo

Debiut BlueCruise w Europie miał miejsce w 2023 roku z elektrykiem Mustang Mach-E, a następnie technologia rozprzestrzeniła się na 16 krajów kontynentu. Teraz technologia staje się dostępna dla bardziej masowych modeli samochodów: Puma, Puma Gen-E, Kuga i Ranger PHEV. 

Modele Forda z systemem BlueCruise
System BlueCruise wkrótce pojawi się w dodatkowych modelach Forda. Zdjęcie: Ford

System łączy adaptacyjny tempomat, kamery i czujniki, które śledzą oznakowanie, wzrok i pozycję głowy kierowcy. Elektronika przejmuje przyspieszanie, hamowanie i kierowanie, monitorując uważność kierowcy.

BlueCruise działa na trasach określonych jako „strefy niebieskie”. Takich jest już 135 000 km. Teoretycznie właściciel samochodu Ford z BlueCruise może przejechać bez rąk na kierownicy ponad 2000 km, pokonując sześć krajów podczas podróży ze Sztokholmu do Rzymu.

1
2

Właściciele samochodów Ford i Lincoln na całym świecie pokonali już ponad 888 milionów kilometrów z BlueCruise. W tej statystyce obecnie prowadzi Ameryka Północna.

Dokładne ceny i opcje subskrypcji nowi nabywcy poznają bliżej terminu uruchomienia technologii w nowych modelach. Obecnie BlueCruise jest dostępna w Austrii, Belgii, Danii, Francji, Niemczech, we Włoszech, Hiszpanii, Szwecji i innych krajach.

Źródło: Ford

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();