AI zaczął oszukiwać w grach

AI zaczął oszukiwać w grach

Machine Learning naukowcy z University of Freiburg nauczył sztucznej inteligencji chiterstvovat.

Jak było badanie

Zespół wykorzystał osiem gier na konsoli Atari szkolenia metodą AI strategii Evolution (prób i błędów). Jedno z badań była gra zręcznościowa Q * bert, który przyszedł do nas jeszcze raz od lat 80-tych.

523121.gif

Naukowcy zauważyli ciekawy punkt. AI znaleźć w błąd portu, który używany do uzyskania punktów. Z jednej strony, pokazuje możliwości sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesu bez pomocy człowieka. Odaka po takie odkrycie miałoby trochę ograniczyć wykorzystanie sztucznej inteligencji strategii ewolucyjnej.

Źródło: TechnologyReview

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();