YouTube uruchomił narzędzie reklamowe oparte na sztucznej inteligencji, skupiające się na trendach kulturowych


Alexander Shatov/Unsplash

YouTube zaprezentował nowy rodzaj reklamy Spotlight Moments, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do łączenia marek z odpowiednimi tematami kulturowymi na platformie.

Co wiadomo

Korzystając ze sztucznej inteligencji, YouTube identyfikuje obecnie popularne filmy związane z wydarzeniami kulturalnymi, takimi jak Halloween. Reklamodawcy mogą następnie umieszczać swoje filmy w tych treściach lub na specjalnych tematycznych listach odtwarzania.

Wszystkie sponsorowane filmy są publikowane w YouTube Culture Hub z logo reklamodawcy.

YouTube wierzy, że nowy format pozwoli firmom przyciągnąć uwagę widzów w kluczowych momentach kulturowych i dotrzeć do odpowiednich segmentów docelowych.

Źródło: Google

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();