Nokia - najpopularniejsza marka MWC przez liczbę wzmianek na Twitterze
2018 To wydaje się zaskakujące, ale główną marką w MWC pokaz w Barcelona nie stać Samsung i Nokia.
na Przynajmniej Jest to sygnalizowane przez służby badań Brandwatch, który liczony łączną liczbę marka wspomina w Twitter w Czas wystawa. Firma HMD Globalny, która jest właścicielem praw do Nokia, wniesione w dniu MWC nowe smartfony ledwo nie większy niż wszystko, i Wyszedłem z wystawa 21 z nagrody Profil prasy. Stąd takie dbałość o marka w Sieci społeczne.
Według raportu Brandwatch, innych najbardziej popularnych firm Twitter w MWC stały Samsung, Huawei, Google i Jabłko, którego duch unosił się nad wystawą.
Jak mógłby przejść w Nokia
na Wystawa zarządzanie MWC Nokia ogłosiła że planuje powrócić w markę pięciu najlepszych twórców smartphone najbliższych 3 - 5 lat. Mówi się, że nie było tak po prostu. Według raportu w Countepoint w czwartym kwartale 2017 roku sprzedano 4,4 HMD Globalna milionów smartfonów marki Nokia. Oznacza to, że firma jest na przodzie Sprzedaż wiele bardziej ważkie producentów jak OnePlus, Sony, Meizu, Lenovo i Google. Dla porównania, na W ubiegłym roku Google wysłał 3.9 milion. Pixel smartfony, „Perfect smartfon» Olejek z Andy Rubin ogólnie utknęły znakiem 88.000 sprzedanych egzemplarzy. według innego raportu, firma konsultingowa Brand Finance w lista najlepszych marek dla Nokia rok do 335 188 miejsce. Jest to więcej niż poważnego związku.
Źródło: Twitter