Być może nowa odsłona Mass Effect będzie wykorzystywać technologię MetaHuman firmy Epic Games do tworzenia realistycznych modeli postaci

O nowej części Mass Effect wiemy tylko tyle, że jest w fazie rozwoju i powstaje na silniku Unreal Engine 5.

Gamemdirector projektu Michael Gamble mógł zasugerować kolejny niuans kolejnej części popularnej franczyzy.

Co wiadomo

Chris Evans, dyrektor ds. technologii w Epic Games, zapytał, który z deweloperów korzysta z oprogramowania MetaHuman, które pozwala tworzyć realistyczne modele postaci i wiarygodne animacje twarzy.

Na jego post odpowiedział Michael Gamble z BioWare. Nie napisał ani słowa, ale zamieścił obrazek gif przedstawiający salarianina z Mass Effect z nerwowo drgającą brwią.

Oczywiście nie można nazwać tego bezpośrednim potwierdzeniem, że nowa odsłona Mass Effect wykorzysta technologię MetaHuman, ale po ogromnej liczbie narzekań na modele postaci w Mass Effect Andromeda, taki ruch byłby całkiem logiczny.

Źródło: X

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();