Forbes uruchamia wersję beta wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji dla spersonalizowanych rekomendacji


charnsitr/Shutterstock

Publikacja Forbes zaprezentowała wersję beta Adelaide, platformy wyszukiwania, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję do spersonalizowanych rekomendacji treści.

Co wiadomo

Platforma pozwala zadawać konkretne pytania i otrzymywać wybór odpowiednich artykułów Forbes, a także krótką odpowiedź tekstową, jeśli temat jest poruszany w publikacji. Adelaide była szkolona w zakresie treści Forbes przez ostatnie 12 miesięcy.

Według publikacji, narzędzie ma na celu zwiększenie zaangażowania czytelników w wyszukiwanie i treści Forbes poprzez innowacyjną sztuczną inteligencję. Użytkownicy mogą kontynuować dialog z Adelaide, zadając dodatkowe pytania i uzyskując więcej informacji.

Nie jest to pierwsze doświadczenie Forbesa ze sztuczną inteligencją. Publikacja wcześniej stworzyła oparte na sztucznej inteligencji narzędzie Bertie do rekomendacji artykułów, a także platformę ForbesOne do spersonalizowanych rekomendacji treści.

Forbes planuje ostatecznie rozszerzyć bazę wiedzy Adelaide o całe archiwum publikacji od 1917 roku. Na razie wersja beta jest dostępna tylko za zaproszeniem.

Źródło: The Verge

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();